środa, 20 lipca 2016

Sephora Maskara Outrageous Dramatic Volume

No cześć!

Dziś kolejna część moich odkryć z początku roku, tym razem krótko, o tuszu do rzęs marki Sephora, o nazwie równie ciekawej co szczoteczka - Outrageous Dramatic Volume Mascara w wersji mini. 


Zacznę od kilku szczegółów technicznych. 
Dostępność Sephora
Pojemność 2,5ml wersja mini
Cena 25zł wersja mini, 59zł pełna


Tusz ten absolutnie uwielbiam za to że świetnie:
- rozczesuje 
- wydłuża
- pogrubia
- nie skleja, chyba że tego chcemy i dołożymy n-warstwę
- niezmiennie się utrzymuje przez cały dzień
- bez problemów się zmywa.


Szczoteczka jest prosta, silikonowa, z bardzo krótkimi włoskami. Konsystencja tuszu jest kremowa i niezmienna już od prawie miesiąca. Maskara nie osypuje mi się w ciągu dnia, nie odbija, nie traci podkręcenia. Jej jedyna wada, to zerowa trwałość w kontakcie z wodą czy łzami. Wystarczy jedna i tusz spływa czarną kreską po całym policzku. Poza tym aktualnie jest moim absolutnym numerem jeden i chętnie kupię jej pełną wersję.

Wiem, że na zdjęciu efekt nie powala, ale tylko ona mi pozwala obecnie osiągnąć chociaż tyle, więc się chwalę ;)

Próbowałyście tą maskarę? Jaka jest Wasza ulubiona?

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że ma kiepska trwałość w kontakcie z łzami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam na nią ochotę, ale się nie zdecydowałam w końcu, bo wiele osób pisało, że bardzo się rozmazuje, a u mnie o to bardzo łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że ma kiepską trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co słyszałam to ta maskara sprawdza się wielu osobom. Moja mama używa jej od lat, dlatego postanowiłam, że podaruję jej ten produkt pod choinkę. Oprócz tego zamierzam kupić ambition talerze, o których od dawna marzyła. Myślę, że powinna być zadowolona. Ciekawe co ja od niej dostanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed ślubem mojej siostry skorzystałam z usług profesjonalnego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - https://metamorfoza.com.pl i szczerze polecam ich usługi wszystkim zainteresowanym. Jeżeli jesteście zainteresowani, to wszelkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ja postanowiłam od wewnątrz zadbać o swoją skórę. Od jakiegoś czasu piję bardzo dobry preparat kolagenowy i faktycznie efekty zauważyłam dosyć szybko

    OdpowiedzUsuń

Komentarze sprawiają największą frajdę i ożywiają tego bloga, dlatego śmiało! Wyrażajcie swoje zdanie ;) za co Wam bardzo dziękuję :)