środa, 20 lipca 2016

Sephora Maskara Outrageous Dramatic Volume

No cześć!

Dziś kolejna część moich odkryć z początku roku, tym razem krótko, o tuszu do rzęs marki Sephora, o nazwie równie ciekawej co szczoteczka - Outrageous Dramatic Volume Mascara w wersji mini. 


Zacznę od kilku szczegółów technicznych. 
Dostępność Sephora
Pojemność 2,5ml wersja mini
Cena 25zł wersja mini, 59zł pełna


Tusz ten absolutnie uwielbiam za to że świetnie:
- rozczesuje 
- wydłuża
- pogrubia
- nie skleja, chyba że tego chcemy i dołożymy n-warstwę
- niezmiennie się utrzymuje przez cały dzień
- bez problemów się zmywa.


Szczoteczka jest prosta, silikonowa, z bardzo krótkimi włoskami. Konsystencja tuszu jest kremowa i niezmienna już od prawie miesiąca. Maskara nie osypuje mi się w ciągu dnia, nie odbija, nie traci podkręcenia. Jej jedyna wada, to zerowa trwałość w kontakcie z wodą czy łzami. Wystarczy jedna i tusz spływa czarną kreską po całym policzku. Poza tym aktualnie jest moim absolutnym numerem jeden i chętnie kupię jej pełną wersję.

Wiem, że na zdjęciu efekt nie powala, ale tylko ona mi pozwala obecnie osiągnąć chociaż tyle, więc się chwalę ;)

Próbowałyście tą maskarę? Jaka jest Wasza ulubiona?

4 komentarze:

  1. Szkoda, że ma kiepska trwałość w kontakcie z łzami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam na nią ochotę, ale się nie zdecydowałam w końcu, bo wiele osób pisało, że bardzo się rozmazuje, a u mnie o to bardzo łatwo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że ma kiepską trwałość ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze sprawiają największą frajdę i ożywiają tego bloga, dlatego śmiało! Wyrażajcie swoje zdanie ;) za co Wam bardzo dziękuję :)