poniedziałek, 13 stycznia 2014

O zakupach i promocjach w Super Pharm

Galeria Katowicka to prawdziwe zło, ale też cudowne miejsce, w którym mam w jednym miejscu wszystkie drogerie: Hebe, Rossmann, Natura i Super Pharm, a także Douglas czy Sephora. Jest też wiele innych miejsc miłych dla kosmetyczki (Golden Rose i ich lakiery...), ale nie o tym ;) 
Tak więc będąc tam w zupełnie innym celu zrobiłam szybki przegląd drogerii. O ile przez Hebe czy Rossmanna przeszłam szybciutko i wyszłam z niczym (Rossmannowe zakupy poczyniłam już wczoraj, więc to wcale nie takie osiągnięcie ;)), o tyle w Super Pharm skusiła mnie poświąteczna promocja na zestawy kosmetyków. Szczególnie zestawy Dermedic.

Jak Karolina robi zakupy odkąd czyta blogi?
Potrzeba:

  • telefon z dostępem do internetu 
  • aplikacja KWC
  • kilka adresów zaufanych Blogerek
Czyli: coś mnie zaciekawi, więc na początek sprawdzam KWC, jakie są opinie na wizażu (do tej pory skaner kodu nie zadziałał ani raz). Jako że nie do końca im ufam, to dla potwierdzenia sprawdzam kilka recenzji. Najchętniej u znanych mi blogerek ;) i w ten oto sposób po kilku minutach błąkania się po aptece wpatrzona w telefon poszłam do kasy z "lekkim" zestawem nawilżającym / nawadniającym. Przecież mamy zimę więc trzeba ratować skórę pod oczami, a i reszcie cery przyda się odrobina rozpieszczenia. Jak to w Super Pharm bywa, przy kasie ogrom dobroci. Carmexa w wersji nieklasycznej w sztyfcie nadal nie ma, płatki kolagenowe pod oczy ciekawe, maseczki na razie mam... ale! tu pojawiła się promocja Przy zakupach powyżej 35zł oferta specjalna. A tam tran, krem do rąk... Nuda. Jednak na zwykłej białej kartce A4 zawieszona informacja o tuszu do rzęs za 9,99 i płatkach pod oczy (tych, które oglądałam) za 3,99 i coś jeszcze, ale skusiłam się tylko na te dwa ;) I takim sposobem do kosmetyczki wpadły: serum do twarzy, krem pod oczy za 35,99, tusz do rzęs i płatki kolagenowe, a wszystko za 49,97zł. Na stronie jednej z aptek znalazłam samo serum w cenie 44zł ;) 

Do rzeczy. Moje zakupy:

I jeszcze poszczególne produkty.


Z konkretów, chociaż to już widać na zdjęciach. Nabyłam zestaw Dermedic z serii HydraIn Hialuro, a w nim serum i krem pod oczy, tusz Big Eyes Maybelline i płatki kolagenowe Beauty Face. Poza moim zestawem były dostępne jeszcze inne opcje. Moje zaznaczone na czerwono.


Uff nagadałam się ;) Lubię takie zakupy.

A Wy kupiłyście zestawy świąteczne w promocyjnych cenach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze sprawiają największą frajdę i ożywiają tego bloga, dlatego śmiało! Wyrażajcie swoje zdanie ;) za co Wam bardzo dziękuję :)